Keresés
  • ViddL

Miért fontos a vásárlói elégedettség?

A vásárlói elégedettség mérése fontosabb, mint gondolnánk. Az online vásárlást követően 2-5 napon belül a legnagyobb a válaszadási hajlandóság a megrendelőtől. A vásárlás utáni kérdőív kiküldése egy hatékony módszer arra, hogy visszajelzés érkezzen a megvásárolt termékről és szolgáltatásról.

„26 elégedetlen vásárlóból 1 panaszkodik, a többi soha nem jön vissza.”

Egy ügyfél panaszára érdemes több megoldást is találni, így a vásárló tudja kiválasztani, hogy melyik opciót választja. A panaszokat érdemes azonnal visszakövetni, hiszen 74%-a a vásárlóknak feszültté válik, ha 24 órán belül nem érkezik válasz. Sokszor a vásárlók az őszinte panaszkezelést jobban értékelik, mint a kézenfekvő kifogást. A vásárlók értékelik, ha a különböző social media channel-en jelenik meg a bocsánatkérés.


A ViddL futárral mindig mosolygós a csomagszállítás

Egy jó futárszolgálat nagyban hozzá tud járulni egy webshop ügyfeleinek vásárlói elégedettségéhez. 37%-a az online vásárlóknak a webshopot hibáztatja, ha rossz élménye van a csomagszállítással kapcsolatban. Ezek a vásárlók nem is térnek vissza az adott online shopba annak ellenére, hogy a vásárolt termék hibátlan. A megfelelő futárszolgálat kiválasztása fontosabb, mint azt sokan gondolnák.


A ViddL-nél nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy futárjaink kiváló vásárlói élményt nyújtsanak minden webshop vásárlóinak. Az ügyfelek egyéni igényeihez alkalmazkodnak azért, hogy minden vásárlóból törzsvásárló legyen.

Regisztráld webshopod oldalunkon pár perc alatt, és add hozzá online shopodhoz a ViddL szállítási opcióját!

253 megtekintés