Keresés
  • ViddL

Az ügyfelek igényei újraírják a csomagszállítást

Választás és kényelem

Az ügyfelek igényei nagyban változtak az elmúlt évtizedben. A vásárlók az online shopokban történő vásárlás után egy dolgot biztosan elvárnak: adott napra történő, kényelmes csomagszállítást. Az ilyen kényelmes kiszállítás egyre nagyobb kihívást jelent a webshopoknak.

Az Egyesült Államokban az Amazon kezdte teljesen átformálni az online vásárlói elvárásokat, amikor 2005-ben bevezette az Amazon Prime előfizetést és a 2 napos kiszállítást. Manapság a két napos kiszállítás alapkövetelmény a csomagszállításnál.


Az Amazon nemrég ismételten újraírta a csomagszállítási vásárlói igényeket, amikor elkezdte a Prime Now szolgáltatását: több mint 50 városban ajánlja az aznapi kiszállítást. Miután az USA legnagyobb internetes kereskedelmi cége aznapi kiszállítást ajánlott, a tengerentúli vásárlók 80%-ánál már elvárt követelmény az azonnali kiszállítás. Sok esetben a vásárlóknak a kiszállítás már olyan fontos mint maga a termék, amit vásárolnak.


A ViddL futár tűzön-vízen átmegy, hogy kézbesíteni tudja a felvett csomagokat

Egy új tanulmány szerint a vásárlók 25%-a már elhagyja a kosarat, ha az aznapi kiszállítás nem elérhető egy webshopban az USA-ban. A vásárlók rövidebb és rövidebb időt várnak el a csomagszállításra.

Az online shopok kb. 1/5-e tud ajánlani aznapi kiszállítást, melyet drága áron tudnak csak kínálni. Ahogy a kézbesítési időablak csökken, egyre több vásárló érti a „gyors” kiszállítás alatt a még aznapi kiszállítást.

A ViddL vállalja a városon belüli csomagok kiszállítását a következő napra, melyet 3 órás időablakokban szállít ki a címzettnek. Az időablakok egyéni igények szerint eshetnek akár munkaidőn túlra (18:00 és 21:00 között) vagy hétvégére is. A ViddL folyamatosan fejlődik és a cél, hogy lehetővé tegyük az azonnali városon belüli kiszállítást megfizethető áron. A kedvező árakat útvonal optimalizálással és egyéni futárok mozgósításával tudjuk lehetővé tenni.

148 megtekintés