Az azonnali kiszállítás egykor még csak álom volt a csomagküldőknek, ma már viszont belátható távolságban van köszönhetően az olyan startupoknak, mint a ViddL.
De miért is fontos az azonnali kiszállítás a csomagszállításban?
80%-a a vásárlóknak azonnali kiszállítást szeretne
Az Y generáció nagyobb része már el is várja, hogy az azonnali kiszállítás egy szállítási opció legyen az online vásárláskor.
61%-a a vásárlóknak gyorsabb házhozszállítást szeretne – a vásárlást követő 1-3 órán belül
Sőt, néhány vásárlónak az azonnali kiszállítás sem elég, hiszen a vásárolt árut szeretné 1-3 órán belül megkapni a vásárlást követően. Ez egyre több kérdést és problémát vet fel az üzleteknek. Izgalmas lesz látni, hogy ezt a kihívást a jövőben hogyan lehet a leghatékonyabban megoldani.

23%-a a vásárlóknak akár extrát is fizetne egy aznapi kiszállításért
Ami érdekes ebben a számban, hogy a fiatal generáció egyre inkább hajlandó prémiumot fizetni az aznapi kiszállításért. Az Y generáció 30%-a már az aznapi kiszállítást választja, még ha drágább opció is. Ez a trend növekedő tendenciát mutat.
A összes csomagszállítás 20-25%-át fogja kitenni az aznapi kiszállítás 2025-re
51%-a a vásárlóknak szeretné tudni a pontos időpontját a csomag érkezésének
„A 3-5 napon belül érkezni fog a csomag” megjegyzés már nem kielégítő a vásárlóknak. Pontosan szeretnék tudni, hogy mikor fog a csomag megérkezni. Az aznapi kiszállítás az egyik megoldás erre a problémára.
83%-a az online vásárlóknak valós idejű nyomonkövetést akar
A nyomonkövetés legfontosabb része az utolsó kilométer alatt történő tracking, hiszen ekkor fog a csomag megérkezni a vásárlóhoz.
Ez csak 6 ok volt a sok közül ami azt bizonyítja, hogy az aznapi kiszállítás a csomagszállítás jövője. Budapesten a ViddL célul tűzte ki az aznapi csomagszállítás megvalósítását. Jelenleg a ViddL lehetővé teszi a másnapra, akár 24 órán belüli csomagszállítást. Aznapi kiszállításra már ősztől lehetőség lesz.